D.U.K

Ar turiu galimybę grąžinti LED apšvietimo prekes?

Prekes galite grąžinti jeigu:

  • Per klaidą gavote kitą prekę.
  • Jeigu prekė šviečia kita spalva, nei pateikta prekės aprašyme.
  • pagal L.R. įstatymus.

Dėl prekių grąžinimo pirmiausia turite informuoti mūsų parduotuvės administraciją: tel nr.: +37069847983, arba el.paštu: dorerauab@hotmail.com

Grąžintina prekė privalo būti tvarkingai supakuota, be išoriniu pažeidimų ir veikianti.

Jeigu prekė buvo pažeista, ar sugadinta: (pažeistas maitinimo šaltinio, ar montuojamo šviestuvo laidas, matomi kritimo įtrūkimai, diodų mirksėjimas ar kitaip pažeista prekė, netvarkingai supakuota), priimti prekės negalėsime.

Taip pat nepamirškite pristatyti kvito, sąskaitos.

Per kiek laiko bus pristatytos prekės?

Prekės pristatomos:

Lietuvos paštas: per 2-3 darbo dienas.
Kurjeris: 1-2 darbo dienas.

LED lemputė mirksi, arba neveikia ką daryti?

Visos prekės kurios yra parduodamos vietoje, ar siunčiamos paštu yra patikrinamos ir tvarkingai supakuojamos, jeigu lemputės diodai mirksi, ar neveikia visiškai :

  • Patikrinkite ar teisingai įsukta lemputė.
  • Ar tinkamai prijungti laidai montuojamame šviestuve prie maitinimo šaltinio.
  • LED juostos 220V– patikrinkite, ar tinkamai prijungtas maitinimo šaltinis (DĖMESIO! Atjunkite juostą ir maitinimo šaltinį nuo elektros prieš tikrinant!)

Jeigu patikrinote visus laidus, elektros instaliacijos laidai tvarkingi, ar nauji ir prekė nėra pažeista prašome skambinti tel nr: +37069847983, el. paštu: dorerauab@hotmail.com, arba atvykti į saloną adresu: Raudondvario pl. 127 „PC NORFA“, Kaunas ir mūsų vadybininkai suteiks reikiama informaciją arba pakeis prekę.

Kokia garantija suteikiama LED produktams?

Gamintojas suteikia 50 tūkst. valandų lemputės veikimo garantiją (jeigu ant pakuotės nėra parašyta kitaip).
Informacija dėl maitinimo šaltinio ir pagal L.R. įstatymus LED maitinimo šaltiniai nėra keičiami.
Dėl LED prekės garantijos (jeigu pirkta pas mus) galite teirautis telefonu: +37069847983, arba el. paštu: dorerauab@hotmail.com

Praėjo trys dienos, o prekės nepristatytos, kur kreiptis?

Patikrinkite pašto dėžutę, galėjo nutikti ir taip, kad kurjeris ar pašto darbuotojas nerado Jūsų nurodytu pristatymo adresu, todėl privalėjo palikti prekių atsiėmimo kvitą su kuriuo teks vykti į pašto skyrių ir atsiimti prekes.
Kurjeris dažniausiai pirma pasiskambina pristatymo formoje pateiktu kliento numeriu, jeigu kvito neradote pašto dėžutėje galite pasiteirauti paskambine į Jus aptarnaujantį pašto skyrių.

Jeigu prekės nepavyksta atsiimti skambinkite tel. nr: +37069847983.